معرفی

با سلام به همه ی شما دوستای خوبم.شمزین سافت اسم یک

پروژه برنامه نویسی به زبان ویژوال بیسیک 6 هستش که

من اون رو ساختم تا هم یه سری نرم افزار کوچک و

کاربردی واسه تمام هم وطنان عزیزم بسازم و هم خودم هم

بیکار نباشم.

درسته که این نرم افزار ها بسیار کوچک و مبتدی هستند اما

 کاربردی اند و خب من هم در این زمینه مبتدی هستم و با

 تلاش فراوان این نرم افزار ها رو تولید میکنم به هر حال

 اگه کم و کاستی مشاهده میکنید اول به بزرگی خودتون

 ببخشید دوم منو در این راه یاری کنید چون کمک شما

دوستان موجب پیشرفت و دلگرمی من میشه.دوستتون

دارم.راستی یادم رفت خودم رو معرفی کنم من رضا هستم

16 سالمه و سال سوم رشته ریاضی هستم اهل مهاباد هم

هستم.:)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, | 16:8 | نویسنده : رضا |
  • داد زن
  • پاساد